fbpx

De tweede editie van een reeks aan webinars via Indo Business Club is een feit. Soms in samenwerking met INYS – zoals deze keer tijdens de online workshop van Rebecca en Misty van Communication for Change – soms alleen zullen er de komende tijd een aantal webinars worden georganiseerd met uiteenlopende onderwerpen. Zowel onderwerpen op zakelijk gebied als meer vrijetijdsonderwerpen.

We zijn inmiddels bekend met het concept van thuiswerken. Waar naar kantoor gaan misschien wel de uitzondering gaat zijn, lijkt fulltime thuiswerken het nieuwe normaal te worden. Dit vergt een ander soort discipline en vraagt veel van onze thuissituatie. Om de efficiëntie en productiviteit te behalen die we nodig hebben is het zaak dat we ons aanpassen aan de huidige omstandigheden. Echter gaat dit niet zonder slag of stoot. Want welke kwaliteiten heb je nodig om effectief thuis te werken? Hoe creëer je een verantwoordingscultuur binnen je team? Hoe bouw je virtueel een band met je collega’s? 

Met speciale expertise op het gebied van branding, reclame en marketing, zullen Rebecca Leppard en Misty Diansharira van Communication for Change ons waardevolle inzichten geven over de uitdagingen van werken op afstand en hoe deze kunnen worden aangepakt. Aan het einde van de sessie is er ruimte voor vragen.

Over Communication for Change
Communication for Change (C4C), opgericht door professionele veteranen op het gebied van marketingcommunicatie, is een communicatieadviesbureau dat zich bezighoudt met het verzekeren dat reformasi in Indonesië nooit een onvoltooide zal zijn.

Wanneer:  dinsdag 19 mei 2020 om 08.00 – 09.00 uur
Hoe: Webinar via Zoom
Wat: Breakfast session – Remote working
Kosten: gratis

Aanmelden: https://forms.gle/TpGGnsCCrc4B6xnb7  

Na aanmelding krijg je de link van de Zoom meeting toegestuurd
Maximaal aantal deelnemers: 80

Voertaal: Engels

Over de sprekers:

Rebecca Leppard
Rebecca Leppard
, general manager van Communication for Change, is al 14 jaar actief als public relations-professional. In haar leven is ze al meer dan een dozijn keer verhuisd; elke keer dat ze van baan veranderde, verhuisde ze ook naar haar kantoor. Door haar reistijd aanzienlijk te verminderen kon ze veel sneller de bedrijfsladder op klimmen dan haar collega’s. Met 26 jaar was ze account director. Nu werkt de moeder van drie sinds 2018 op afstand.

 

Misty Diansharira
Misty Diansharira
verdeelt haar tijd tussen haar twee woningen in Jakarta en Amsterdam. Als marketing- en communicatieadviseur was ze medeoprichter van Communication for Change en Sigi Indonesia en ontwikkelde ze haar passie voor de non-profitsector. Het samenstellen van teams op afstand en het mogelijk maken van mobiele samenwerkingen is altijd haar normaal geweest en ze ontkracht de veronderstelling dat de productiviteit van telewerkers ondermaats is in vergelijking met forenzen

Wil je zelf ook een webinar houden via Indo Business Club, neem dan contact met ons op via info@indobusinessclub.nl